loading...
ترول های فارسی
hamed بازدید : 83 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

میدونی چیه ؟
نمی دونی ؟
بابا دوستت دارم!
.
.
.
.
تو رو نه ! بابامو میگم

*******

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم

بیکار نباشی اینارو دادم واسشون سوال پیدا کنی.

*******

گر به تیپ خود اهمیت میدهید
اگر به دنبال لباس زیبا برای عید هستید
اگر شیک پوشی را دوست دارید
با ما تماس بگیرید
.
.
.
.
صنف پالان دوزان پایتخت

*******

دیگه نبینم اعتراظی در مورد تعطیل بودن ایران در طول سال بکنید ها.
تو اروپا همه جا یخبندون می شه تعطیل می شه ما هم نباید کم بیاریم!

*******

مارک زاکربرگ جدیدا اعلام کرده:
.
.
فیسبوک را ابی طراحی کردم به عشق استقلال
(اخه طرفدارای پیروزی اینجا چیکار میکنن)

*******

بابا بزرگم لپ تاپم رو دیده، می گه چند تا قوه می خوره؟

*******

میخوام یه جوک چیزدار تخیلی براتون بنویسم خودتونو اماده کنید:

چیزی که زیاده شوهر این نشد یکی دیگه.................

چیه بابا ؟ هم چیز داشت هم تخیلی بود برید حال کنید
*******
به سراغ من اگر می آیی...
نیا!....
اعصاب ندارم...
توام گیر میدی!! میزنم شل و پلت میکنم!
بعد میگی طرف اخلاق نداره!
والا...
*******
اگه می خواهید زندگی جدیدی داشته باشید با ما تماس بگیرید
*******
اینا رو فهمیدم فهمیدم نفهمیدم
فهمیدم نفهمیدم بهتره از فهیمدن
زیر حرفام چند نفر میرن
اونایی که فهمیدن نفهمیدن فهمیدن
که بازم نگا کنی نفهمیدن
مثل اونایی که فهمیدن ولی فک میکنن نفهمیدن
*******
...
...
...
... چیه ...
... توقع داری تو این بازار کــساد اس ام اس ...
... که یا قطعه ...
... یا تحریمه ...
... من اس ام اس جدید داشته باشم ...
... مردم چه توقع هایی دارن از آدم ...
*******
زن :چیه یه ساعت زل زدی به اون قباله ی ازدواجمون؟
مرد :دنبال تاریخ انقضاشم.......
زن :@@@@@
مرد:))))))))))
*******
مادر بزرگ : نوه گلم ببین تلویزیون چشه ؟ فکر کنم سوخته؟
نوه (مهندس برق) : چشم .....(تلویریون باز می کنه بعد 2 تا 3ساعت ور رفتن)
مادر بزرگ : (یه لیوان شربت میدهه به نوه) درست می شه؟
نوه : نمی دونم دارم نگاه می کنم . عزیز چرا انقدر شربته گرمه؟
مادر بزرگ : نوه گلم یه هفته اس براقامون رفته.
*******
منبع:4jok.com+jomlak.com

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 2,048
  • بازدید کلی : 21,936